divendres, 7 de novembre del 2014

CONTE DE LA SETMANA: "Els xiquets desconeguts"

ELS XIQUETS DESCONEGUTS
Hugo Cádiz Pallardó

   Aquesta es la historia que un xiquet de dotze anys anomenat Marc. Era alt, prim i de pél ros. Vivia en un barri de Barcelona. Un dia va anar a una pastisseria a comprar un pastís per a portar-lo a la seua iaia. Allí va trobar-se amb un xiquet més baixet que ell i van començar a parlar: 

   - Hola, em diuen Marc.
   - Hola, jo sóc Josep. Has dit què et diuen Marc?
   - Sí, per què em preguntes ?
   - Perquè de menut jo tenia un amic del mateix nom.

   Els xiquets parlaren fins que... se n' adonaren que eren amics de la infància.
   Anaren a casa de Marc, i Josep va veure una Play Station 4!!! Va dir:




   - Quins jocs tens?
   - Tinc un joc que construcciò, el Minecraft !!! -va contestar-li Marc.
   - Queeee? No m' ho puc creure! Podem jugar?
   - Clar que sí!




   Després d'unes partides... el dos amics van agafar les seues bicicletes i van anar a casa de Josep que estava en un altre barri de Barcelona.
   Josep va dir:
   -Jo tambè tinc una sorpresa divertida per a tu.


   Va obrir la porta i Marc nomès va veure llibres, llibres i més llibres. 

   - Quina es la sorpresa?
   - Hi ha libres i... mira!

   Josep va obrir una porta que conduïa a un passadís secret. Estava fet amb pedres de colors, i feia fred. També hi havien teranyines, trampes mortíferes... pocs  aconseguien aplegar al final del passadís.

   Josep i Marc van agafar unes armadures de diamants i unes espases que hi havia damunt d'una roca. Començaren a caminar i trobaren un cofre al costat d'un arbre i agafaren un arc i unes fletxes. Al poc escoltaren un soroll un tant sospitós. Què seria?...
   
Oh, no! Un zombi!!! Josep va disparar les fletxes amb l'arc i va aconseguir que el zombi desapareguera.

   Marc va dir espantat:
   -Aquest joc es pareix molt al que tinc jo, el Minecraft!
   Josep li va contestar:
   -Eixa era la sorpresa.
   -Quina?
   -Estem dins de Minecraft !!!  



Hugo Cádiz Pallardó

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada